Follow My Lead

Saturday, March 19, 2011

Komik Islam : Is It Too Late To Fast

Assalamualaikum...2 3 arinie ak agak jenuh berusaha mencari manga2 yang bercirikan islam...banyak yg aku jumpe menyakitkan ati aku...akhirnya aku jumpe gak web2 yang ade manga2 islamik...nie salah satu dari manga tersebut...bacelah dengan nama Allah

















bagus tul budak yang bernama Asif nie...bile die tau yg allah x suke orang yg x lakukan suruhanNya,die siap menangis lagi dan terus berazam nak wat...berbanding ngan kite nie yg dah tau mane yg haram dan mane yang  wajib buat...fikir2kan lah



2 comments:

  1. Kan bagus klu ang bace bende 2 camne drpd ang bace komik x tutup aurat.(hehe,tngh perli ni)

    ReplyDelete
  2. aiyaa boan...macam la ang x join aku bace..hehe...malas nak bidas ckp2 ang tu...aku redho je la hehe

    ReplyDelete

Spread the word....